Hvordan du elsket meg


Hvordan du elsket meg, og hva fraværet gjør

helt, og alt

Du elsket meg helt

Uansett hvordan smilet så ut eller ikke fantes

Uansett om det var kaos inni og rundt, du elsket selv det

Du elsket meg helt

med hele deg og hele meg

Du er den første, den siste

som har fått lov til det og som lot meg få elske tilbake

Aldri sluttet du å prøve, før jeg snudde draget til et smil og lo deg høyt i møte

spinnende rundt i løvet med haler og ører og hår over alt

Det beste vi visste var å være sammen, helst helt inntil. Hjerte mot hjerte, mage mot mage, ditt hode i halsgropen min

Du bar mitt skjøre liv i en orkan av kjærlighet

Jeg skulle liksom ta vare på deg, men nå vet jeg ikke helt hvem som tok mest vare på hvem

Det var godt å føle seg vesentlig

jeg savner det

jeg savner deg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg