Minutt for minutt

18:00:

skrudde jeg av komfyren te koppen er tom nå glemte jeg å kjøpe suketter igjen må skrive en lapp hvorfor har den planta visna når begynner Farmen oi der fikk jeg en snap svarte jeg på Sarahs snap hvor mange kalorier var det i den middagen skal jeg skifte på senga skrevet 41 ord dette blir et teit innlegg styrke på mandag løp i går hvile i dag styrke i morgen løpe på fredag skal jeg ta med treningstøy i bilen på jobb fortsetter å skrive det var egentlig litt forstyrrende å høre på podcast samtidig som jeg skriver om jeg tar med treningstøy i bilen slipper jeg hjemom og slipper å bli fanget i kjøleskapet Fitbit Charge HR help battery drain søk må prøve å oppdatere æsj jeg vil vaske ansiktet burde henge det bilskiltet mer rett det irriterer meg hver gang jeg ser på det 10% på et kjøp på HM men jeg trenger ikke noe egentlig trente jeg i går ja tom for Pepsi Max sliten når begynner gruppetimen i morgen 19:15 hadde jeg plass på den jul sokolade nå skrur jeg av podcasten fått en mail må snart hente dataladeren sikkert reklame snille broren min som skifta dekk for meg i går så rar lyd fra takrenna det er varmt her må på do kan vente litt det var ganske koselig hos mamma i går hadde jeg nok garn til den genseren mamma har ringt egentlig er jeg ganske mett slutt slutt slutt å ta på den skorpa burde jeg gått en tur til løpe på lørdag eller søndag er døra låst løpe både lørdag og søndag er komfyren skrudd av

18:01:

250 100 30 45 53 3 50 97×2 14 200 35 100 kanskje jeg skal begynne å skrive ned alt jeg spiser igjen kommer helt ut av tellinga 250 100 30 45 53 50 3 97×2 35 14 200 kan jeg spise mer i dag hvorfor er jeg så sliten denne genseren kunne trengt en vask 250 100 30 tller på fingrene slutt å telle på repeat hva spiller det for rolle kanskje jeg skal skifte på senga så kan jeg vaske en maskin og tørke i kveld for en irriterende lyd fra kjøleskapet står det skeivt om jeg pusser tenna kan jeg ikke spise mer i dag 250 100 30 45 lader den pulsklokka eller tenk om det ikke funker med oppdatering pulsklokke best i test 2016 søk skal jeg virkelig bruke så mye peger på en ny nei men nå slapp jeg å kjøpe nye dekk nei ikke mer pengebruk denne måneden nå har jeg lart meg uten så lenge men tenk om jeg teller feil og burde visst pulsen og hater den klokka vil ikke vite alt klør bak øret sa jeg takk for hjelpen i sta bensinprisene er vel rimeligere på onsdager hvorfor fylte jeg ikke da jeg var ute og kjørte 13.58 ikke så billig skal jeg kjøre til Esso beinet sover kanskje jeg skal feire jul hos Sarah refleksjon av orkide i vindu det gjør vondt i armen etter blodprøvetaking tåke sol opp sol ned søk har jeg noe bilde som passer til dette kameraet ligger i gangen stille uten podcast stygg ramme i grunn hvor mange dager til desember de lyshusene var søte de på Søstrene Grene trenger ingen ting nei du skal ikke spise mer frossen banan nå for mye for lat 

18:02: 

p3skam søk ikke noe nytt er jeg mindre enn i går nå skal jeg veie meg på mandag igjen kålruletter vil ned vil ikke ned stygg vannet i glasset har blitt varmt fiskesuppe så stille det er kjøleskapet bråker te nei tom for suketter jeg har jo flytende søtningsmiddel blir man oppblåst av det oppblåst flytende søtningsmiddel søk proteinpulver best i test søk krøllete duk jeg husker jeg kjøpte den koppen armen sover har klokka ladet noe litt angrer på at jeg dro på tur i dag burde løpt likevel maps.google.com velg på kartet veibeskrivelse bare 11,7 km da må jeg ta en annen runde hva skal jeg gjøre når det blir snø i skogen setter på vekkerklokke til i morgen det er kanskje lurt å koke egg i dag så det går fort i morgen tidlig SLUTT Å PELLE PÅ KVISA der var det gjort må hente papir støvsuge får jeg gjøre i morgen farris D-vitamin-mangel symptomer søk varmt orker ikke mer te må ha mer te tørre hender skifter for å gå og kjøpe suketter tar på pysj igjen sukettene eier ikke meg klør under armen orker ikke ut regner det låste jeg døra her var det mye sand på gulvet så mye rot er speilbildet i vinduet faktisk størrelse tenk om noen står utenfor varmt speilet på badet forstyrrer mer en speilet i gangen må lufte her der slutta kjøleskapet å dure kan ikke stole på speil der begynte dataen å dure er det aldri stille skriftstørrelse skal jeg slette alt dette det får bli som det blir kalorier squash søk genseren klør er jeg sulten 250 100 30 45 53 3 50 97×2 14 200 35 100 jeg kan ikke være sulten jeg er sulten

 

Mine tanker minutt for minutt. Omtrent 70 000 av dem om dagen, nesten 3000 i timen, nærmere 50 i minuttet. De er ikke enkle å fange opp, dette blir derfor litt kunstig, men omtrentlig. Er det rart man blir sliten? Ikke mange gode tanker. Ingen, faktisk. Er det rart man blir lei? Forsøk selv å skrive ned alt du tenker på i tre minutter. Du glemmer nok mange småtanker mens du fokuserer på å huske å skrive det du allerede har tenkt. Tenker du deg opp eller tenker du deg ned? Jeg ønsker meg en tenketank til jul, det hadde vært fint å oppbevare alt et annet sted enn i hodet. Da kunne jeg sett på dem når jeg vil og fått tid til å gjøre andre ting. 

Mine tanker, minutt for minutt, den nye storsatsingen på NRK. Det får bli med tanken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg