Sommerpause

Hei <3 

Med noen sommerlige bilder, ønsker jeg deg alt godt for sommertiden. Jeg vet det ikke er så lett. Jeg vet det kanskje er kjempevanskelig, med sommer, ferie, familie, mat, mørke, rutiner, kjærlighet, stress, angst, planer, planløshet, utrygghet.  Jeg er her, jeg ser deg, jeg vet. Det er greit, det blir som det blir, du gjør som du gjør, så godt du kan. Du er nok. Jeg håper for deg.

Nå tar jeg en liten pause herfra, og ser fram til å ha fokus på hva jeg vil gjøre i sommer, hva jeg trenger. Om noen uker er jeg tilbake, det lover jeg. I mellomtiden kan du lete i arkivet, der finnes mye fin sommerlesing. Eller bare logge av alt og finne deg en bok, en sti, et lerret, et hav, en venn, en is, et fjell, en sang, en café, et piano, en sofa, en plen, en klem, et svaberg, en regnværsdag, en solskinnsdag, en følelse, stillhet, en samtale, et øyeblikk der du er akkurat der, akkurat da. 

Mange klemmer fra Thea

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg